Imorgon ska jag tala inför andra.

Hej,

Ska jag vara ärlig så har jag varken haft tid åt bloggandet eller att läsa speciellt många bloggar som jag brukar. Så gott som all datortid går åt till Travian just nu. Har typ haft en massa anfall mot mig och det är massor att ordna, nörd som jag är.

Livet rullar väl egentligen på som vanlgit. Imorgonbitti tror jag att en ny kurs påbörjas. Har egentligen inte hört något så jag antar att det är så eftersom Skapande Svenska tog slut förra veckan.

Imorgon är det "Tala inför Andra" som gäller, på Hagagymnasiet. Tror det kan bli rätt soft. Kanske.
På kvällen är det Öppet Hus.. Segt men det blir kompensationsledigt hela nästa måndag. Vilket gör Öppet Hus garanterat värt att gå på.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Linder

Låter som om du har en del att stå i. Idag är vi riktigt glada för vi har fått intrenet inkopplat. Har varit frånkopplad från yttre världen under några dagar. Annars är allt bara bra, än så länge ingen hemlängtan:) Vi hörs, kramar!

2008-11-20 @ 09:42:33
URL: http://evalinder.blogg.se/
Postat av: ullis

haha tala inför anra.. jag var så jävla irriterad näör mac fick läsa en sån fjant kurs och inte jag. jag fick välja skit som historia C och matte C.. tala inför andra kändes mer slappt =) haha lycka till puss

2008-11-20 @ 10:53:20
URL: http://ullisblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0