Godkänd!

Hej,

Imorse kom jag riktigt sent till Skapande Svenska. Det är typ det sista jag borde göra på de lektionerna med tanke på att jag har så pass mycket kvar att göra, fortfarande. Lyckligtvis så hade vår lärare också försovit sig och hon bor i Linköping, så hon kom dit ett bra tag efter att jag hade anlänt. Vadå tur?

Blev godkänd på Fysikprovet som jag gjorde här om dagen, vilket kändes riktigt, riktigt skönt. Äntligen något som går bra i skolan. Då har jag alltså ingen betygsvarning där, än så länge. Bara matten som jag måste kämpa som en gris på.

Är grymt sugen på att dra till cirkusen så jag ska väl ta och göra det. Hade ju ingen träning igår då jag var sjuk. Just det, skrev ingenting igår men det berodde på att jag, som sagt, var sjuk. Var på träningen i tisdags där allt var frid och fröjd men kom typ hem och blev snabbt illamående och kräktes. Mådde även illa igår men dock mycket bättre. Skumt.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: pelle

congrats till betyget i fysik. bra jobbat, eftersom det är ett rätt så tråkigt ämne. Om du frågar mig det vill säga.

2008-11-13 @ 21:42:37
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0