Endgame!

Idag började slutspelet i Travian. Äntligen!

Har spelat det här spelet sedan i början av januari och nu börjar det närma sig slutet. En ny folkstam har dykt upp på kartan, en datorstyrd spelare helt enkelt. Vi ska ta en av den här spelarens byar och bygga ett speciellt byggnad till nivå 100 och därefter är servern slut.

Tror dock det kommer ta en drygt månad som inte mer innan vi är klara.

Riktigt spännande och roligt. Det här är liksom stunden som man har spelat för. Skriver upp en massa tider som jag måste hålla idag. Skicka resurser, förstärkningar och anfall hela dagen i stort sett.

Fast nu måste jag ner och dammsuga mellanvåningen som Mor min bad mig att göra. Kanske ska klä på sig först?

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Jock3

Quanrtum Of Solace ikväll?:P

2008-11-01 @ 18:42:32
URL: http://jock3s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0