En välbehövligt fredag.

Tjoho!

Äntligen fredag, igen. Nu i eftermiddags så var det Tala inför Andra på Hagaskolan som gällde. Riktigt skönt att ha lektioner där eftersom det är så pass nära hem.

Tog precis en välbehövlig och skön dusch. Och nu känner jag mig lite små seg.. Får se om jag hittar på något ikväll eller om jag bara stannar hemma. Planerna just nu är att stanna hemma och ta det lugnt i alla fall.

Ryktet säger ju att studiebidraget kom idag. Måste köpa en till tröja för dem och sen får vi se om jag har råd att köpa ett spel som jag vill ha. Får ju bara halva studiebidraget även denna månad om jag förstått det rätt. Det är nästan så jag ångrar att jag sparkade sönder den där jäkla dörren. Jag var arg.

För övrigt händer det inte särskilt mycket. Ska se till att träna imorgon då jag knappt har gjort det sedan i måndags. Därefter ska jag träffa Jocke och hitta på något med honom. Måste visserligen plugga också..

Jaja, det ordnar sig. Skönt med fredag nu i alla fall.

_Geccod



Kommentarer
Postat av: pelle

Shit, studiebidraget kommer ju sista, ja! Varför är det så egentligen?

2008-11-28 @ 18:07:08
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

Illa, fuck it! Haha.

2008-11-28 @ 19:26:11
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Soeticz / Glöm inte veckans fråga :)

snygg blogg :D

2008-11-28 @ 19:41:32
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0