Biljetterna är sålda. :'(

Godkväll kära läsare!

Nu har jag fått biljetterna sålda. Två stycken för 400 kronor. Jag lade upp dem för 600 kronor eller 350kr/st. Fick några erbjudanden och den som bjöd högst gav 400 kronor, som jag sedan sålde dem för. Svarade på mailen och bad dem att ringa mig och att det var först till kvar som gällde.

Och killen som ringde först sa:
"Hej, jag ringer angående biljetterna, är de sålda ännu?"
"Hej, näe de är inte sålda ännu."
"Vad bra! Ja.. Jag sitter inne på internet nu.. Vad var det du ville ha för dem?"

Jag trodde nu att det var killen som mailade mig tidigare idag och bjöd 400 kronor. Så jag svarade:
"Jadu, 400 kronor har vi ju sagt."

Bestämde därefter tid och plats för att mötas. Senare när jag var på träningen ikväll så ringde en kille.
"Tja, jag ringer angående Slipknot biljetterna för 400 kronor. Vi mailade litegrann tidigare idag. Finns de kvar?"

Jag svarade att de var sålda. Insåg därefter att jag kunde ha sålt dem till den första killen för priset som jag satt i annonsen på Blocket.

Ibland blir man bara så jävla irriterad på sig själv.


_Geccod

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt m en annan killbloggare :D Vi måste hålla ihop haha :D

2008-11-10 @ 21:21:59
Postat av: Karin

tack roligt att höra:)

2008-11-10 @ 21:28:16
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Geccod

Hehe, ja vi är alldeles för få killar som bloggar. Vore kul att veta vem du är också. ;P

2008-11-10 @ 22:43:28
URL: http://geccod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0