Söndagen

Godkväll,

Festen igår blev väldigt lyckad, tycker jag. Typ alla hade gått in för att klä ut sig mer eller mindre, vilket var roligt. Haha, de hade ju förberett med urusel dansbandsmusik som de spelade en bra stund. Sedan blev det till att se körslaget (inser ni hur vi gick in för det här temat?!). Det var helt klart kul och förhoppningsvis får jag väl lite bilder ifrån Moa sen, som jag kan slänga upp här bara för ER skul.. ;-)

Idag tog min syster Första Kommunionen. Ett Katolskt sakrament som typ är lika stort som Konfermationen. Så det blev till att spendera en timme i kyrkan helt stilla sittandes och bara vänta på att skiten skulle börja. Eftersom det var en kyrka så fick man typ inte säga någonting.. Jag förstod först inte varför alla viskade till varandra, jag gjorde ju också det. Men de typ berättade det sen när det faktiskt blev lite prat i salen ändå. Ja, segt var det i alla fall.

I eftermiddags drog vi, typ närmaste släkten och käkade middag på en china resaurang, det var gott men jag var lite sur. Hade värsta grälet med min Mor innan vi åkte så humöret låg inte på topp precis.

Imorgon bär det av till plugget igen. Det känns som jag inte har varit i skolan på hur länge som helst och jag har verkligen ingen lust till att gå dit. De här dagarna har varit rätt sköna ändå, dessutom har jag en hel jävla massa press på mig nu - vilket jag inte har någon annan än mig själv att skylla på. Seeegt.

Nej, börjar bli sent. Sovmorgon imorgon som tur är.

Godnatt!

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0