Slipknot <3

Har spenderat större delen av eftermiddagen framför tv-spelet eller datorn.. Som vanligt helt enkelt. Nejdå, eller jo.. Som vanligt typ men - Jag har lyssnat på Slipknot! Skaffade hem en jäkla mycket musik med dem och har bara suttit och njutit. Det ligger lite nostalgi över dem känner jag. Slipknot var bandet som fick in mig på att börja lyssna på metal. Vilket jag är glad för.

Igår hade vi typ nåt sorts genrep på cirkusen. Det gick skit för min grupp, vilket är seeegt.

Jag är sugen på att skriva, alltså en sån där "Fundering" (kolla kategorierna till höger). Något långt och bra om någonting.. Måste bara komma på något att skriva om först.

_Geccod

image96

Kommentarer
Postat av: Ullis

Cirkustältet!!
jag vill ha det =)
saknar att stå i ryttargången och höra musiken pumpa och känna energin när man kliver in i manegen.. mm men det är snart 2 år sen nu =(
lycka till på premiären i bråvalla.. puss

2008-05-14 @ 10:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0