Fredagen som kommer..

Godkväll,

Ska just lägga mig men jag tänkte att jag kanske kunde skriva ett litet inlägg först.

Har spenderat kvällen på cirkusen där jag först jobbat och sedan åkte jag till Mac (efter att vi stannat och hämtat upp en varsin pizza samt ett sexpack öl på coop) där vi åt och jag provade dräkten till imorgon.

Fick nämligen veta idag att jag ska med på ett gigg med honom imorgon. Det blir till att dela ut ballonger på City Gross som firar ett år, utklädd till clown. Hehe. Har egentligen ingen större lust till det, men lönen ligger på över 200kr/tim så det känns lite surt att säga nej. Dessutom kan det vara sjysst att ställa upp på tråkiga gigg ibland också.
Gillar dock inte att uppträda här i Norrköping. Man känner ju så jäkla mycket folk och stan är alldeles för liten för det, vilket jag nämnt tidigare.

Aja, imorgon efter att ha varit clown i fyra timmar ska jag på möte inför sommarjobbet där det blir gratis pizza (veckans tredje) samt bio efteråt. Det är soft eftersom det typ bara är kompisar på mötet. Fast det blir en hel del folk ändå.. Vet inte om jag gillar det ändå, känns typ osäkert på något sätt. Otryggt kanske är ordet.

Nej, nu blev det mer än planerat.

Hörs!

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0