"dubbelsäsongsavsnittet av Lost"

Åhh vad skönt att sova ut!

Lyckades hålla mig vaken och både hinna se klart Indiana Jones 3 samt dubbelsäsongsavsnittet av Lost innan jag gick och lade mig klockan 02.00. Ett under att jag lyckades hålla mig vaken så länge.. Eller det är väl mest tack vare energidrycken som jag halsade i mig, antar jag. Hur som helst så vaknade jag klockan tolv. Vilket är grymt sent för mig.

Ja, säsongsavnittet av Lost då. Det var helt klart ett riktigt bra dubbelsavnitt. Men jag tror inte det var det bästa hittils.. Personligen tycker jag nästan att säsongsavslutet i S1 är ett av de bästa. I den första säsongen var ALLTING så spännande. Man visste inte vilka The Others var, vad Monstret var eller varför det sprang runt en massa isbjörnar på en tropisk ö. Allt det som man önskade få svar på har man liksom fått svar på nu. Visst.. De lyckas ju ändå skapa nya frågor med typ varje avsnitt och serien håller på så sätt kvar sina tittare. Sen är det ju fortfarande självklart en riktigt bra serie.

Lite ironi ligger det förmodligen i nästa säsong, med tanke på att de försökt ta sig bort ifrån ön i fyra säsonger.. Mer säger jag inte här.

Nu ska jag softa framför ett avsnitt av Prison Break och sedan göra mig i ordning för att bege mig ner till cirkusen.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0