Dagen före Doomsday.

Hellu,

Då var det tisdag. Dagen före den 28de - Doomsday som jag och en polare har döpt morgondagen till. Det är nämligen då som typ ALLT ska vara klart. På engelskalektionen imorn bitt, som för övrigt är 60min lång, ska jag skriva två bokrecensioner på engelska. Vad som ska vara inlämnat imorgon annars är två referat, en bokrecension och en uppsats i svenskan. Mitt mål idag är att göra klart de två referaten och bokrecensionen. Ska försöka lite på växthuseffekts-uppsatsen som jag kunde lämna in på fredag om jag hade mycket att göra. Det har jag.

Nu bär det av ut till trädgården och plugga då. Det är ju skönt ute och lättare att plugga där, eller skönare om inte annat.

Begravningen igår gick bra, lite tufft bara. Men det var fint och massor med folk som kom.

_Geccod

image98
Gårdagens klädsel, till begravningen. Var värt en bild tyckte jag. :-)

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Dylan, du var urtjusig! Och begravningen var den vackraste och varmaste jag varit på, din morbror log nog där uppe.

Lycka till med pluggandet!

2008-05-28 @ 14:58:40
Postat av: Geccod

Ja, tack så mycket. :-)

2008-05-29 @ 11:12:06
URL: http://geccod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0