So far so good,

Då har även den här dagen passerat. Jag kom, som ni vet, iväg till djuraffären och inhandlade tre påsar sand (varav en blev över), två vatten barkskålar och 20 zophobas (maskar). Det var nära på att inte bli av efter ett ganska rejält bråk med Morsan. Surt.

Ja, jag kom hem och som jag berättade i mitt förra inlägg så testade jag att lägga in både Olle och Gex i samma terrarie. Hittils har det fungerat klockrent! De börjar ju lära känna varandra mer nu och verkar mindre spända i närheten av varanda. Förut när jag kom upp till rummet igen så hittade jag de båda liggandes på varsina stenar bara en decimeter från varandra. Jättekul att de funkar ihop!



Sen har det snöat sjukt mycket hela dagen. Jag valde att inte ta upp det i bloggen först eftersom alla andra bloggar förmodligen skriver om det och jag skrev om det igår också. Fast jämfört med idag så var snöfallet väldigt litet igår.

Det är sjukt mycket snö just nu. Jobbigt men ändå rätt så fint.



Ja, en polare tittade förbi ikväll också, vilket såklart var kul. Fast jag har varit lite små seg ikväll ändå känner jag. Typ trött. Den nissen cyklade hit också, ramlade tydligen två gånger på vägen. Som ni kanske ser så tränar han cykling på fritiden. Coolt.



Nu ska jag nog ta och lägga mig snart. Klockan är visserligen inte så mycket, men jag är ändå rätt trött. Det blir nog till att plugga imorgon. Har en hel del matte att ta igen och en bok att recensera. Kul kan man ha.

Godnatt på er!

_Geccod





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0