Påsklov!

Kom nyss hem från skolan och mitt påsklov har nu officiellt inletts. Skönt att slippa skolan en vecka nu och bara ta det lugnt och så. Vi började kl08.10 imorse och hade ett matteprov. Det gick.. inte så bra. Får försöka plugga igen allt senare.

Idag funderar jag starkt på att åka ner på stan och köpa kläder. Har insett att det börjar bli för stor brist på det nu och det jag främst behöver nu är en tjocktröja eller två. Kanske ett par t-shirts att ha under också. Usch, jag hatar att köpa kläder. Misstänker att jag är den enda tonåringen som gör det. Det är bara så grymt tråkigt. Men sure, det är väl skönt med lite nya och snygga kläder efteråt.

Fast får vänta tills min mor kommer hem från jobbet så hon kan slänga över pengar till mitt konto, som för stunden är väldigt tom. Såg ett kuvert nere i vardagsrummet ifrån min Mormor och Gammelmormor uppe i Stockholm. Förhoppningsvis så ligger det pengar där i, det såg ut som det.

Nej, nu ska jag bara ta det lugnt. Kanske läsa lite eller så.. Sen ner på stan.

_Geccod

image33
Blev ganska nöjd med frisyren idag.. Klippte mig förra torsdagen
och börjar nästan lära mig den nya frisyrsen nu. Hehe.



Kommentarer
Postat av: Dennis

Ha ett trevligt påsklov! Mitt är snart slut,haha! :S

http://www.dennism.se

2008-03-20 @ 11:28:00
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Geccod

Hehe, tack. Ja, skönt för dig att ha haft ett redan. ;-)

2008-03-20 @ 20:50:21
URL: http://geccod.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0