Bloggare tar skit

Den här dagen har varit lite seg. Vi har som sagt lite släktingar som är förbi, alla de var här över jul också. Sen har vi ätit påskmiddag, en ganska lätt sådan som inte går att jämföras med julbordet på julafton - men ändå så känns det lite som en lilljul. Lilljul utan vare sig presenter eller förväntningar. Känns lite tomt på något vis.

Har varit en rätt seg dag då jag suttit hemma och visserligen har jag varit med familjen och umgåtts lite, men för övrigt känns det inte som om jag har gjort så mycket mer egentligen. Ska väl se lite film ikväll tänkte jag. Har bland annat Austin Powers Trilogin, Sweeney Todd och The Darjeeling Limited att se.

Har börjat läsa de här s.k storbloggarnas bloggar på sistonde. Kenzas, Blondinbellas och Bloggkommentatorerna. Det är på något sätt lite små intressant att följa dem då man först läser Kenzas blogg, sen ser man vad Bloggkommentatorerna har att säga till om det och samtidigt ser man att de skrivit någonting om Blondinbella, som det verkar gå riktigt bra för.

Hon är ju typ Sveriges största bloggerska och det sägs att hon får fett med pengar för det, men man ser också hur jäkla mycket skit hon får. Det verkar vara många som uttalar sig om sitt hat till henne och en massa sånt, är det för att alla andra gör det som det helt plötsligt är okej att säga vad man vill om henne? Helsjukt. Det finns vissa kända bloggare som vars bloggar jag inte gillar, inte fasen går jag och skriver om och predikar om hur mycket jag hatar denne dessutom.

Aja, man ser vad mycket patetiskt folk det finns även om alla har rätt att säga vad de tycker, såklart. Men det finns som sagt gränser tycker man ju. När jag tänker efter så är det ju såhär hemskt för väldigt många kändisar, det är väl skit man får ta. Hemskt ändå.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0