Att ramla av en säng i skratt.

Det har som sagt varit en lite sämre dag för min del idag. Fast jag tror det kunde ha varit mycket värre än vad det typ har varit.. Nu får jag det att låta som om jag varit på väg in i värsta deprissionen, haha.

Nej, men jag har i alla fall tillbringat en del tid till att både se Austin Powers och två avsnitt av Family Guy som ändå lyckats få mig på någorlunda bättre humör.

Den förstnämnda är så sjukt klockren med en störd humor och man märker så väl hur de sarkastiskt driver med actionfilmer (inte minst James Bond) och har väldigt många grova sex-skämt mycket annat. Family Guy innehåller också väldigt mycket av min sorts humor som har fått mig att behöva pausa för att kunna garva klart, i min ensamhet. Man skrattar ju ofta mer till filmer som man ser tillsammans med någon, men dessa filmer lyckas få mig att ramla av sängen av skratt.

Sjukt kul!

Nu ska jag se vidare på Austin Powers: The Spy Who Shagged Me. Hann läsa klart boken förut, helt klart den bästa bok jag läst. Ska börja på nästa bok imorgon tror jag.

Godnatt på er!

_Geccod

image48
Austin Powers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0