Fika på stan.

Jag tog mig ner till stan idag tillslut.

Orkade inte köpa några byxor då det är så grymt boring. Istället var planen att köpa ett par hörlurar, fylla på mobilen och hämta en tidning. När jag kom ner så ringde jag Malin och Sandra som jag pratat med tidigare och vi bestämde oss för att ta en fika. Vilket det sedan blev på Fräcka Frökens. Trevlig, helt klart.

För att ha råd med fikat så fick det bli till att köpa Lost Säsong 3 för 250:- istället för att par hörlurar för 299:- som jag egentligen tänk köpa. Så det blir ju till att spendera totalt två dygn av sommarlovet för att glo på alla fyra säsonger av Lost.

Jag började läsa andra delen av Eragon trilogin igår. Den är grymt bra och det är svårt att sluta läsa den. Då kanske jag får något läst i sommar trots allt. När jag har läst den ska jag börja skriva lite. Jag älskar att skriva.

Imorgon kanske jag ska ut och springa lite. Måste ju börja någon gång och imorn känns som en bra dag att börja på. Frågan är om jag ska sätta klockan för att komma upp skapligt? Det märker jag inatt.

_Gecco
d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0