Torsdag

Ja.. Idag har jag inte heller fått särskilt mycket gjort. Mötte upp med en polare förut och bytte tillbaka varandras tv-spel. Åh, vad jag har saknat mitt Halo 3! Ska ner på stan imorgon och köpa lite Xbox Live så jag kan spendera lite nätter med spelet online. Det är grymt kul att kunna spela ihop med och kunna träffa andra svenskar också.

Ja.. Fick som sagt inte särskilt mycket gjort. Springa blev det inte då jag inte orkade, såklart. Kanske imorgon.. Kanske. Jonglera tänkte jag också gå ut och göra. Det kanske jag åker till himpafältet och gör imorn, om jag inte får någonting annat inplanerat. Det är lättare att komma hemifrån och träna istället för att ställa sig ute i trädgården. Det blir lätt att man slinker upp på rummet en snabbis för att kolla någonting på datorn.. Och sen är man fast.

Stan ska jag väl ner på imorgon i alla fall. Det är ett som är säkert. Ska ringa en polare och se om han ska med.

Nu väntar jag i alla fall på att Mac ska komma och hämta mig.

_Geccod


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0