Sommarlov!!!

Hellu,

Börjar äntligen känna mig frisk igen. Är hostig men snuvan och halsontet har så gott som gått över. Skönt.

Imorgon bär det av till plugget kl10.30 för en sista samling med klassen. Därefter är det officiellt Sommarlov och det firar jag och Simon tillsammans med Pizzeria Napoli.

Imorse spelade vår klass brännboll mot parallellklassen. Vi vann ju, såklart. Därefter bar det av hemåt för att sedan rulla hem till Malin dit även Hubbe hade hittat. Planen var att vi egentligen skulle baka (Malins plan) men istället bestämde vi oss för att hitta något sjysst matställe på stan för att gå och äta på istället. Det blev Golden Bankok, thairestaurang. Det var helt klart rätt gott. Sen bar det av till Myrorna och därefter glass på Italienska Glasskiosken. Helt klart stans godaste glass! De gör sin egna och den var grymt god. Där blir jag stammis varje gång jag går till stan framöver.

Senare i eftermiddag blev det till att träffa Gründer. Trevligt att se honom igen, även om han har allvarliga prolem med att för en gångs skull sitta still, softa och allmänt prata. Hehe, han typ tillbringar all sin fritid på cykeln medan jag hellre tar det lugnt, äter en glass och allmänt umgås. Lite dålig kombination egentligen.. Vi hade lite diskussioner kring detta.

Aja, skolavslutning imorgon. Det blir nice!

_Geccod


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0