Midsommar?!

Shit.

Jag har just insett att det är Midsommar imorgon och som det ser ut nu så kommer den spenderas hemma - med familjen. Har verkligen ingen lust att "fira" någonting hemma med familjen just nu. Vad som helst vore bättre..

Ringde en polare nyss för att se vad han hade för sig.. Han var osäker. Om han hittade dricka skulle han på fest och då kanske jag kunde hänga på, annars skulle ha vara hemma med släkten.

Förmodligen kommer det hela bli som på Nyårsafton. Spendera kvällen hos en polare och typ såg på film och spelade tv-spel i brist på fest. Valborg firar alla, utom jag. Palla fira på Valborg känner jag.. Valborg firar man bara för att ha en bra anledning till att festa.. Det har jag skrivit om forut.

Midsommar är ju trots allt Midsommar, det vill jag fira - men dock inte med familjen och helst inte ett till "Nyårsfirande".

Usch.. Deprimerande..

Godnatt.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0