Måndagen

Då var man hemma ifrån en dag på jobbet. Har visserligen varit hemma i lite mer än två timmar nu skulle jag gissa på, men skönt ändå. Somnade nästan i bilen på vägen hem och kom hem och lade mig ner i sängen och bara låg där.. Jag är grymt trött men har ändå piggnat till lite nu.

Det var svårt att somna igår kväll, tog ungefär två timmar från dess att jag lade mig klockan strax innan midnatt.

Vet inte vad som händer nu.. Är så jäkla trött så jag funderar starkt på att lägga mig och läsa resten av kvällen, kanske läser man ut boken idag eller imorn. Imorgon ska jag förhoppningsvis köpa en ny dator, hoppas bara den finns kvar där. Sen ska jag åka och klippa håret på onsdag. Någon som är grymt irriterande är att min frisör och har gått och slutat.. Vilket jag tycker är helt bajs. Jobbigt att byta frisör, men jag håller mig kvar på samma frisersalong, Hallings. Andra killen som jag klippte mig hos sist var faktiskt riktigt bra ändå.

Ja, det är min vecka. Dessutom blir det bio med Mac på onsdagkvällen också ska jag träffa Gründer på torsdag. Som vanligt så hinner vi knappt träffa varandra då det alltid är någon av oss som har något annat att göra (jobb).

_Geccod

Kommentarer
Postat av: IdaBjörck

svar: Låter skönt det :)

Har frågestund nu så ställ gärna en fråga :)

2008-06-30 @ 19:24:42
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: " Gründer"

jo, arbetslivet är hårt...:D

2008-07-02 @ 22:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0