Fredag.

Hellu,

Idag är andra dagen på sommarlovet och det har blivit lite av en cirkusdag. Ställde veckarklockan på kl09.00 för att sedan vara nere vid Louis de Geer kl10.30 där jag agerade skyltdock i typ en timme. Det gick tydligen bra då flera stycken utbrast "Oj, de är ju riktiga!" så fort man rörde på sig.

Sen var det en föreställning som blev direktsänd i SVT 24. Coolt.

Nu bär det av ner till stan med Mac som, som vanligt är fet försenad. Sjukt jäkla irriterande med såna människor. Respektlöst att säga en tid men sen inte ens ringa och säga att man blir försenad för att man står och pratar med en massa människor eller i telefon. Usch.

Ska ner dit nu hur som helst och typ äta nåt.. Kanske ta en öl för hans del och jag tar väl något annat gott (cola) då jag fortfarande är minderårig.

Kl17.30 ska jag till cirkusen. Hoppas ungarna sköter sig bättre än igår.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Ullis

Nu ska vi allt inte glömma bort att blogga bara för vi har sommarlov!

jag som ska börja jobba och slita i sommar måste få lite avslappnings läsning, och ha koll på vad som sker! puss

2008-06-10 @ 09:48:12
URL: http://ullisblomman.blogg.se/
Postat av: Eva Linder

jag tänker också skaffa mig en blogg...kan behövas framöver:)

2008-06-10 @ 10:58:46
Postat av: Eva Linder

jag tänker också skaffa mig en blogg...kan behövas framöver:)

2008-06-10 @ 10:59:28
Postat av: Geccod

Ullis: Hehe, ja jag får ta mig i kragen nu. ;-)



Eva: Ja, vad kul! Det tycker jag du ska.

2008-06-10 @ 12:31:51
URL: http://geccod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0