Förkyld.

Hej,

Började få ont i halsen i lördagskväll när jag var på bio med Hubbe. Därefter blev det värre i söndags och samma dag blev jag dyngsnuvig på köpet. Vilket resulterade i att jag inte kunde sova på hela söndag natt. Täppt i näsan samt sjukt ont i halsen.. Försökte sova flera gånger men framåt kl04.00 insåg jag att det var kört.. Så det blev till att glo på Prison Break framåt kl07.00 då snuvan börjat släppa och jag äntligen kunde somna.

Lyckades sedan sova i drygt 4 timmar för att sedan gå upp och göra klart växthusuppsatsen som jag fick åka och lämna på eftermiddagen.

Sen sov jag som en stock inatt och vaknade inte förrän halvtolv. Riktigt skönt fastän jag fortfarande mår piss. Visserligen har "halsontet" och snuvan börjat släppa.. Men ändå inte riktigt frisk. Förhoppningsvis blir jag frisk efter ännu en natts sömn.

Segt att behöva bli sjuk nu när man är ledig dessutom. Igår hade jag två lektioner egentligen, men de kunde jag ju såklart inte gå på med tanke på hur jag mådde.

Aja.. Skolavslutning på torsdag. Ska bli skönt.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0