Staden

Hej!!!

Idag blev det ingen träning som jag planerat. Istället ringde Jocke och undrade om jag skulle med ner på stan, vilket jag tyckte lät roligt. Fast nissen skulle ju köpa ett par skor till sin fina sko samling. Förstår mig inte på det där.. Han har ju redan minst åtta par skor.. Men det var trevligt ändå.

Efter att vi kommit hem från stan så åkte jag och min mor ner på stan för att äta. Det är bara jag och hon hemma idag och imorgon, alla andra är bortresta. Det är lungt och skönt med andra ord. Vi gick och åt Sushi, första gången för mig. Det var helt okej faktiskt. Dock inte så där överdriver gott som alla säger. Då äter jag hellre en pizza eller ett mål på McDonalds.

Nu ikväll har jag inte gjort särskilt mycket. Spelade lite med Jocke över Xbox Live och sitter nu vid datorn och intervjuar en snubbe ifrån ett spelforum. Rätt kul faktiskt. Här har ni tidigare intervjuer.

Nu när jag är klar med intervjun ska jag nog sätta mig och spela lite. Imorgon vill jag iväg och träna igen, förhoppningsvis blir det så.

_Geccod



Tagen under gårdagens jongleringsträning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0