Lyhörd lokal.

Hellu,

Kvällen igår var trevlig. Det började med minigolf med Mac och Maria sedan en ficka på McDonald's som var det enda stället som var öppet och därefter blev det film hemma hos Mac. En svensk film som faktiskt var riktigt sjysst. Kocken.

Idag hade jag tänkt att träna på cirkusen men eftersom jag var där igår senast så tänkte jag att jag kunde vara hemma och ta det lugnt idag istället och skuttar dit imorn istället. Det är lite irriterande, lokalen som jag tränar i är grymt stor, ett par tusen kvadratmeter. För att vara så stor och ha så pass tjocka betong väggar så är det ovanligt lyhört, men det är väl främst på grund av den feta ventilations systemet som finns där.

Är man där själv så hör man ju alltid en massa ljud så det låter som att det är folk i samma lokal fast de egentligen är i lokalen bredvid. Samtidigt är det lite skönt att höra radion ifrån lokalen bredivd då man vet att det faktiskt är lite folk där. Det jag tänkte komma till var att jag tog med mig musik igår men insåg att det knappt gick att jonglera med den.. Det blir automatiskt att man kör i takt till musiken och då tappar man lätt bollarna också blir det varmt. Ansträngande och jobbig med andra ord. Haha!

Ja.. Ikväll bär det av till biografen där jag ska se Hancock med Jocke. Det blir nog nice, fastän den inte har fått de bästa filmbetygen kanske.. Man kan ju alltid hoppas i alla fall.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: ullis

kah tycker det är sjukt läskigt att vara där uppe själv med alla ljud. jag måste sätta på musik högt så att ajg inte får för mig att någon är där och ska mörda mig =) paranoid som vanligt. puss

2008-07-18 @ 19:10:39
URL: http://ullisblomman.blogg.se/
Postat av: Thea

Kikar in och hejar :)

Hej hej!

2008-07-18 @ 22:21:33
URL: http://theastankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0