Läsarnatt

Näst sista dagen på min lediga vecka. Jag vaknade klocka 12.50, vilket jag tror är den längsta sovmorgon jag haft i sommar. Skönt men desto tuffare att ta sig upp på måndag och tisdag eftersom det är de första dagarna på jobbet nästa vecka.

Har precis ätit och funderar starkt på att dra till cirkusen och träna lite. Kommer nog inte träna imorgon och om jag inte tränar idag så kommer jag förmodligen inte ha tid eller ork att träna förrän på lördag igen.. eller det är sånt som märks.

Om ni undrar så blev det en läsarkväll inatt. Låg och läste till klockan tre imorse, vilket var rätt soft.

Sen ikväll funderar jag och Mac på att ta oss till cirkusen med lite mer folk och kanske spendera natten där, kanske.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0