Hemma igen!

Hellu,

Kom hem ifrån Gränna igår. Det var en bra vecka, som alltid eftersom det är en turnévecka med cirkusen. Så här efteråt känns det lite tomt.. Man har ju trots allt levt tillsammans med en massa kompisar och varit utomhus en hel vecka och nu är alla hemma igen. Ja, tomt som sagt. Men ändå skönt att vara hemma.

Planen för idag är att dra till cirkusen och träna. Jag tänkte jonglera lite, vet inte hur länge jag orkar men jag kör på ett tag.. Har ingen tid att passa direkt. Är ju ledig den här veckan så ska försöka träna en hel del jonglering, förhoppningsvis.

Nu bär det av mot duschen och sen ordna till mig och samt hänga ut tvätten innan jag drar.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0