Gårdagens planer..

..gick inte riktigt som planerat. Det jag tänkte göra var som sagt att duscha, hänga ut tvätten och sen dra till cirkusen. Istället för cirkusen så tänkte jag rulla förbi hos Mac där jag glömt min necessär i söndags och sen till cirkusen. När jag kom dit så började det spöregna och jag blev kvar där. Vi åt lite pizza och drog senare till Media Markt där jag inhandlade lite film och spel för närmare 900 kronor. Kändes rätt skönt fastän Mac tyckte jag var tokigt och blev ganska upprörd för att han aldrig ens skulle komma på tanken på att bränna pengar på något sånt.

Ja, jag blev som sagt fast hemma hos honom och vi tog senare en promendad och införde en ny punkt i vår historia. Nämligen "Uppsatsen". Vi har varit med om vissa saker som har påverkat oss båda en del och dessa händelser har vi (undermedvetet) döpt till Skatten, Dödsnatten, Diskussionen och slutligen Uppsatsen.

Nu tänkte jag ordna lite med Travian och sen kanske äta och ducha för att efter det rulla bort till cirkusen och träna.

Får se hur det går med det nu då.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0