Biokväll.

Godkväll,

Ja, kom hem ifrån bion för ett tag sen. Vi blev nästan tio minuter sena till biljett uthämtet och var säkra på att de hade avbokats, men det hade de som tur var inte. Det var massor med folk där, eftersom det var premiär ikväll. Strax innan vi gick in så hände en rätt kul sak. Jag tappade våra popcorn! Hehe, en stor jäkla popcornkartong hamnade ju på golvet och typ alla som stod där runtomkring började ju skratta. Både jag och Jocke blev precis knallröda i ansiktet och han var snabbt framme med kameran och fotade. Jag gick till kassan och berättade vad som hänt och fick ordet "Klantskalle" till svar ifrån en äldre kvinna i kassan, men hon var sjysst och fyllde på med popcorn och sopade dessutom upp efter mig. Hehe, kul.

Sen när vad väl skulle visa upp billjetterna så var vi tvugna att visa upp leg för att komma in. Jag frågade om vi inte såg ut som 17 år, eftersom det var vad vi svarade när han frågade om ålder. Till svar fick vi bara att han var tvungen att sköta sitt jobb. Rätt sjysst kille ändå.

Filmen i sig var faktiskt riktigt bra. Helt klart mer värd den tvåa som Moviezine gav den i betyg. Minst en trea eller fyra av fem skulle jag sätta. Ja, sjysst film som sagt.

Nu ska jag kanske lägga mig och läsa, se en film eller spela.. Det är sånt som märks. Imorgon ska jag träna och sen kanske sova över på cirkusen.

Godnatt.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var sjukt klantigt men om kassören sagt att jag var klantskalle skulle hon flygit mellan näven och väggen.

2008-07-19 @ 13:32:09
Postat av: michaela

ojdå glömde namn. det var jag

2008-07-19 @ 13:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0