Att bränna pengar..

Hellu,

Ska strax stänga av dator för idag och återgå till läsandet. Läste klart andra halvan av tredje HP-boken igår. Det går verkligen inte att sluta läsa och jag misstänker att det kommer hålla på till jag läst ut den sista. Går i tankar om att börja skriva lite själv. Har ju inte blivit något sånt i sommar, men det beror mesta dels på att jag haft så jäkla mycket annat att göra.. Typ jobb.

Har inga ungar på eftermiddagen och istället åkte vi för att tömma en lastbil på rekvisita på cirkusen idag, så vi får betalt för eftermiddagarna ändå som tur är. Därefter åkte vi hem och sedan mötte jag Mac på Eneby Pizzeria där vi åt lite och snackade.

Yep, imorn är det jobb igen och sen till cirkusen för att städa. Det var prat om pizza till lunch imorgon också.. Ekonomin börjar dra åt sig lite nu mot slutet av sommaren. Tror jag har bränt några tusen kronor på dessa veckor, men det är väl ändå det som pengar är till för?

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Moa

haha, mitt och ditt senaste inlägg är varandras totala motsats...

2008-08-03 @ 01:02:36
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0