Måndag

Hej!

Då var det alltså måndag igen. Det har varit en ganska okej dag fastän det ännu bara är början på veckan. Vaknade imorse och mådde inte särskilt bra. Jag mådde illa men gick till skolan ändå då jag varit borta alldeles för mycket den senaste tiden. Fick i mig en kaffe och mådde lite bättre därefter. Sen var det lunch och med lite mat i magen så kände jag mig ganska bra ett tag. Sen var illamåendet framme och röjde igen så jag gick hem innan den sista lektionen.

Har inte mått så illa så man vill spy utan bara lite lätt illamående liksom. Min Styvfar och Syssling har känt detsamma här hemma så jag antar att det är något. Skumt bara att det inte blivit värre.

Ska strax ta mig till cirkusen för att jonglera en stund och jobba litegrann.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0