Äventyret mot norr

Då var man hemma efter ett litet äventyr mot norska gränsen. Vi åkte totalt 6 timmar i bil upp mot Töcksfors igår och kom fram på kvällen för att direkt köra igång och jobba i drygt 4 timmar. Vi minglade bland kunder i ett köpcentrum och lät dem prova på lite jonglering och akrobatiska konster också. Dessutom höll vi i tre stycken mindre shower till musik och självklart med publik i skiftande storlek. Vi åt och var klara med allting runt midnatt inatt. Därefter åkte vi för att checka in på Vandrarhemmet.

Idag har vi åkt bil i drygt 5 - 6 timmar och jag kom hem för drygt en timme sedan. Man känner sig rätt seg efter att ha åkt bil så pass länge. Här hemma har de planerat hela kvällen för mig. Det var prat om att vi skulle gå på bio och sen puben. Men bion har de ställt in så det höll på att bara bli puben. Men efter att jag för typ 10de gången har berättat att jag fortfarande inte är 18 år och inte kommer in på puben så har de äntligen insett det. Så det blir en hyrfilm istället och sen bio nästa vecka. Det är min familj jag pratar om. De som inte kan acceptera att jag är trött och inte vill göra någonting utan att bli sura.

Skriver mer sen. Det har varit en kul resa måste jag säga.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: erik

tack :Daa jaglovar!

2008-12-06 @ 21:29:52
URL: http://inzperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0