Torsdag

Nu är jag hemma ifrån Fyrverkerierna igen. De var betydligt bättre idag måste jag säga. Lugn musik och det hela var lite harmonisk med inte alltför stora smällare hela tiden samtidigt som det var varma färger och bra variation med färger också, finalen kommer få ett högt betyg också.

Ska sätta mig och renskriva allting nu, sen ska jag lägga mig. Ja, mata tjejorna här bakom mig också. Olle ligger mest bara och jäser under en sten på senaste tiden. Hon måste vara fetmätt efter syrsorna som jag köpte förra veckan. Hehe, kul för hon är alltid framme annars och vill alltid komma upp. Stora syrsor.

Imorgon går vi i skolan till klockan 12:20, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra eller vem jag ska vara med. Det är marknad så jag antar att typ alla ska dit. En sak som är säker är i alla fall att vi ska se Avatar imorgon kväll. Jag kommer att hinna upp till Hörsalsparken efter fyrverkerierna, så det ska bli riktigt nice!

En annan sak som jag tänkte på. Strax innan fyrverkerierna gick igång så presenterade de oss i publijuryn vid namn. Det var coolt med tanke på att halva Norrköping förmodligen hörde det. Får se om någon säger något i plugget imorgon.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0