Tisdag

Det har inte hänt särskilt mycket idag. Lyckades laga till pytt i pannan väldigt bra, att misslyckas med det vore rätt illa. Har inte gjort särskilt mycket annars.. Spelat Travian, sett på säsong 2 av Heroes och läst. Oj, vad jag har läst! Är fortfarande kvar i Harry Potter serien och har nått den femte boken nu. Det är väldigt bra böcker. Väldigt lättlästa som man bara plöjer igenom och samtidigt är de väldigt.. Vad ska man säga, gripande? Ja, de är bra helt enkelt. Ska nog ta och läsa något nytt efter HP-serien. Anledningen till att jag läser dem igen är egentligen för att kunna läsa den sjunde boken. Kan ju inte bara läsa den sjunde utan att ha läst de sex tidigare precis innan. Hehe.

Pratade med mamma tidigare. De var framme i Frankrike nu och resan hade gått bra. Anledningen till att de är där är för att min styvfarsas pappa har dött och det är begravning på onsdag, tre dagar efter att han gick bort - vilket är tradition där nere. Så resan kom väldigt plötsligt kan man säga.

Igår var jag också hemma och bara segade, om man bortser ifrån de två timmarna fram och tillbaka till Skavsta flygplats för att ordna ett snabbpass åt styvfarsan. Det är skönt att bara ta det lugnt, har ju knappt haft en ledig stund sedan förra lördagen på grund av allt jobb.

Ska hjälpa Amy med att laga mat sen (pomme och korv) och senare ikväll så kanske Mac tittar förbi. Ska bli kul!

_Geccod


Stal den här bilden ifrån Engvalls BDB. Det är på mitt och Mickis hotellrum
nere i Jönköping förra veckan. Tror vi satt och såg på Tenacious D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0