Osäkert väder..

Hellu,

Idag händer det inte så mycket. Blev väckt av min arbetsgivare imorse (kl.10:00) och han fick då en muntlig lönerapport av mig, eftersom jag inte skickat in någon ännu. Hade tänkt att göra det idag men nu slipper jag ju sitta och skriva en. Det blir liksom en hel del att skriva ner om man har jobbat 178 timmar. Pengarna som jag får in nu efter sommaren lutar mot att bli min resekassa till Malaysia nästa höst. Jag, Mac och Hubbe tänkte åka och hälsa på familjen Linder då, förhoppningsvis.

Idag har det inte hänt så mycket som sagt. Jag läste klart Fenixordern och funderar starkt på att börja läsa nästa bok sen. Skönt att bara kunna vara, slippa stressa och bara ta det lugnt nu innan skolan börjar. Har haft mycket att göra de senaste veckorna.

Jag måste ju klippa gräsmattan också, men vädret känns osäker och det kommer lite små stänk då och då. Det går ju inte att klippa när det regnar ute direkt. Tror jag får gå upp skapligt och klippa den imorn. Ska ju träffa en polare runt lunch tiden imorgon också och sen på kvällen är det scenshow i Värmekyrkan där det är tänkt att jag bland annat ska agera levande skyltdocka.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: ullis

vilken tid ska ni vara i värmekyrkan??

puss

2008-08-14 @ 20:24:05
URL: http://ullisblomman.blogg.se/
Postat av: Eva Linder

Gud, vad glad jag blir, det är så kul att ni kommer och hälsar på. Stanna länge, så åker vi runt lite också, Langkawi, Borneo, Bali mm. Såååå kuuuul!!!!

2008-08-18 @ 09:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0