Mount Geccod

Ikväll har jag varit ute och klippt gräset. Det tog minst 1,5 timmar, förmodligen mer. Det var jobbigt även om jag är glad över att min Styvfarsa har köpt en ny gräsklippare. Den här går åtminstonde på el, till skillnad mot den andra som var "handdriven". Har skapat ett litet berg av gräs där ute, ska göra en flagga och sätta på toppen för att sedan döpa den till Mount Geccod. He..He... Får se vad jag ska göra av allt gräs sen. Min Styvfarsa ville att jag skulle slänga allt i komposten. Men den fyllde jag efter två tömningar av gräsklipparen. Fick tömma den ytterligare 10 gånger innan jag blev klar med allt.

Jag gjorde ju som sagt en muntlig lönerapport tidigare och min lön kommer hamna på någonting 5 siffrig, vilket är väldigt nice. Ja.. Jag ska ju som sagt spara till en Malaysia resa, men jag funderar på att köpa någonting mer också. En tv, bärbar dator eller en mobil vore inte helt fel. Men jag har faktiskt fastnat för inget mindre än iPod Touch. Eller en iPhone som är detsamma fast med telefon funktion.

Jag har ju redan en iPod Classic på 80gb och om jag köper en Toch så tror jag inte jag ska ha den på mer än 8 eller möjligtvis 16gb. Det som lockar mest med den är internet funktionen. Känns smidigt att ha med sig internet när man är borta och inte har tillgång till dator. Men vi får se..

Har ju ändrat lite på min design. Får se om jag kanske ordnar en ny banner till senare, nu får det se ut såhär ett tag.

_Geccod


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jepp, ingen cola i veckorna. Det är svååårt haha. Är du också cola-fantast? Men kan jag så kan du.. kom igen ;)

2008-08-15 @ 00:21:52
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe förstår det, är ju så gott. Vad händer i helgen?

2008-08-15 @ 13:31:14
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: ❤ DENISE DORNELL❤

tack:d ha en bra dag!

2008-08-15 @ 13:34:17
URL: http://dld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0