Måndag.

Då var det måndag igen. Blogghumöret kommer och går, liksom ni läsare även om jag misstänker att jag känner större delen av er.. kanske.

Har varit och tränat jonglering ikväll på cirkusen. Körde i drygt två timmar och det gick rätt så bra. Tränaren som var där (och höll i en annan grupp) gav mig massor med beröm så det kändes roligt. Ska verkligen satsa på jongleringen nu.

Annars händer inte särskilt mycket. Har den första schemalagda träningen imorgon och vi kör på i tre timmar. Kommer vara helt jäkla död efter det. På onsdag ska vi dessutom springa på idrotten. Den här gången måste jag gå in för det.. Hehe, gjorde inte det förra året när de tog tid och jag tror fasen inte att jag ens kom runt på G-tiden. Ja, men G eller VG bör jag kunna ordna då, fast det lär vara jobbigt.. Usch.

Ska väl se en film eller någonting sånt nu tänkte jag. Har en massa film som jag inte har orkat se ännu.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Linus :D

Haha nu är det ju klart att man ska börja i cykel på lördag:D , kanske ses då ?

2008-08-25 @ 23:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0