Home Alone.

Har inte skrivit någonting sedan i fredags då jag kom hem. Tänkte norpa laptopen som vi turades om att underhålla våra byar med under lördagen och söndagsmorgonen och det blev väl inte särskilt mycket tid över när man väl fick lite tid framför den. Men det var faktiskt trevligt där uppe ändå. Mycket nytt och trevligt folk som man har lärt känna.

Innan vi åkte hem ifrån Stockholm så åkte vi och hälsade på min gammelmormor samt min Mormor som bor uppe hos henne nu för tiden. Förutom dem så var den massa andra släktingar där med och det var roligt att träffa de med.

Min Mor och Styvfar har rest bort så det är ganska så föräldra fritt här nu. Skönt för en gångs skulle men nackdelen är väl att man måste laga mat och tvätta och diska nu... Amy är minst så hon får ta skitjobben. Haha!

Nu ska jag väl ta och duscha, gör mig i ordning och sen laga mat. Vet inte vad som händer mer.. Kanske ska ringa Mac och se vad den nissen har för sig ikväll.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0