Hemma, för en stund.

Nu är jag hemma sedan lite mer än 3 timmar sedan. Kom hem och hälsade på familjen samt ödlorna som faktiskt verkade glada över att jag var tillbaka. Båda två lade sig ner på mig och bara softa i alla fall, vilket de inte gör i vanliga fall om jag tar upp dem. Kändes som det var så i alla fall.

Efter att jag kom hem så frågade jag Morsan om jag verkligen kunde åka till Stockholm imorgon.. Vilket hon såklart nekade till och sade att jag inte fick. Tjatade en hel del men fick henne inte på andra tankar så det blev till att ringa min Moster och berätta att de får åka upp dit utan mig istället. När jag berättade det så bad hon mig att ge luren till Morsan och deras samtal fick Morsan tydligen på andra tankar, för nu får jag åka dit.

De kommer och hämtar mig tidigt imorgon bitti, vid klockan sju. Visserligen bör det inte vara för jobbigt eftersom jag alltid gått upp vid den tiden de senaste veckorna, men det blir ändå till att lägga sig tidigt ikväll. Typ nu egentligen.

Har packat ur väskan samt packat min lilla väska med lite kläder och dessutom ställt fram tält, luftmaddrass och sovsäck i hallen. Vi kommer stanna där uppe i Stockholm till på söndag och under morgondagen kommer vi som jobbar i Travian Teamet att träffas och bara umgås mest hela dagen. Tror det blir kul och förmodligen kommer man att lära känna en hel del nytt folk.

Jag jobbar alltså som Supporter till ett webbläsarspel som kallas Travian och annat folk med samma eller liknande arbetsuppgifter som mig kommer alltså också komma dit imorgon. För att klarlägga det hela.

Förresten, jag glömde såklart att ta en bild på monster kaffe bryggaren. Men den var stor, läskigt och den gjorde fruktansvärt äckligt kaffe.. Eller så var det Mac som helt enkelt gjorde fel.

Nej, nu ska jag ordna det sista på datorn och gå och lägga mig.

Godnatt!

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hoppas du får det kul! puss

2008-08-09 @ 02:56:08
URL: http://ullisblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0