Fyrverkerier ikväll!

Sitter hemma hos min Morbror och Moster och filurar lite. Dricker kaffe, spelar Travian och snackar lite. Åkte direkt hit efter plugget idag, eller först stannade jag förbi på stan för att köpa lite skolsaker.

Jag köpte:

- 2st skriv/räkne-block
- 2st linjaler
- 1st paket med pennor
- 1st bläckpenna
Total Summa:
86kr

Kom just på att jag glömde köpa sudd.. Aja, det kostade en del men kändes inte särskilt mycket eftersom jag bara 5 minuter tidigare fick en smärre chock när jag kollade mitt saldo. Lönen efter sommaren har anlänt! (en bra shock alltså)
Ska som sagt lägga undan det mesta inför resan. Sen ska jag väl köpa lite kläder och så.. Känner att det behövs.

Skoldagen har för övrigt varit ganska kul. Känns helt okej att vara tillbaka igen och vi har lektioner de flesta andra Teknikare som valt en annan inriktning men Matte/Fysik (högskole)-inriktat. Så man är med samma folk som förra året. Eller det kanske är lite tidigt att förutsäga.. Jag kan återkomma om två veckor för att se om jag verkligen hänger med samma folk, kan ju hända att man lär känna lite nytt folk också. Ja, sånt som märks. Återkommer om 2 veckor för att se om vi är samma gäng som hänger ihop då.

Yes, ska snart bege mig hemåt för att äta lite och sedan bär det av ner till stan där det först är Eldshow på Strömmen kl21.30 och därefter är det dags för Fyrverkerier kl22.00, då jag ska bedöma!

Det här ska nog gå bra.

_Geccod


Kommentarer
Postat av: mikaela

åh vad kul med resor! Vart ska du?

2008-08-20 @ 19:01:32
URL: http://gwendolenthegood.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0