Fubar

Tisdagar är totally fubar. Börjar dagen (visserligen med sovmorgon till kl10.00) med Fysik A och därefter är det lunch för att sedan börja med Matte. Fysiken idag var helt tok konstigt och det tog ett tag innan man förstod uppgiften.. Men när jag väl gjorde det så var lektionen slut. Läxa med andra ord. Matten var typ samma sak, men jag hann i alla fall göra några uppgifter där. Dock inte tillräckligt och jag ligger redan efter som en lite gris.

Efter att ha smällt hjärnan ordentligt under de två första lektionerna är det dags för webdesign. Som visserligen är väldigt roligt men där man tillslut känner sig helt Fubar efter att ha skrivit HTML koder som en liten tok, utan avbrott.

Hårda lektioner med andra ord. Även om jag hann klart med det vi skulle göra under sista lektionen så jag lyckades sluta 1,5tim tidigare. Vilket gav mig mer tid hemma innan träningen så jag både hinner blogga, spela Travian och äta.

Nu är det dags för ätning. På menyn står det ärtsoppa. Mums!

_Geccod

Btw, dagens ord är helt klart fubar. Det första som Simon sade efter första lektionen.

Kommentarer
Postat av: Jock3

hehe, ok jo jag känner mig också helt FUBAR, förkyldningen blir bara värre. + Att "min kontakt" har ringt om mer jobb imorn, som jag inte kan ta... typiskt :)

2008-08-26 @ 16:51:00
URL: http://jock3s.blogg.se/
Postat av: ullis

hej goding.. vilken matte kurs är du på nu då?? jag har haft två flummiga föreläsningar idag.. allt är bara såå rörigt. men det är väl så med sociala ämnen, inget rätt eller fel direkt..

puss

2008-08-26 @ 19:44:10
URL: http://ullisblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0