Första träningen..

Är hemma ifrån träningen nu. Körde i två timmar och känner mig helt död i kroppen nu.. Ska ner och äta lite sedan gå lägga mig och sova.. Kanske ta ut Olle en stund först, om hon orkar.

Vi tränade Grabbakro som mest känns som en nybörjargrupp med tanke på att det hälften av oss (3st) kommer direkt ifrån en nybörjargrupp.. Nu är det verkligen bara jag och Petter som är de stora (2-3, kanske 4 huvuden högre än de andra). Segt. Sen tränade vi Trampett också och där var ju Lovisa med i och för sig, men annars är det ont om "kompisar" som är kvar i cirkusen. Riktigt tråkigt.

Imorgon bitti så är det idrott och då ska jag på något vis lyckas ta mig runt en sträcka på 3 km. Usch.. Seriöst, får se om jag ens kommer ur sängen imorgon.

_Geccod



Gammal bild ifrån en trampett-träning med dräkter.

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Ja, jag förstår hur du känner...det var bättre förr, och det känns trist att tänka så, men det är ju sanningen. Lycka till med joggingturen:)

2008-08-27 @ 09:54:31
Postat av: Jock3

så jävla lat du är dylan ;)

2008-08-27 @ 10:33:30
URL: http://jock3s.blogg.se/
Postat av: michaela

Var Leonardo med på träningen? Han har blivit uppflyttad från Amigos

2008-08-28 @ 11:25:13
Postat av: Geccod

Yes, det var han. :P

2008-08-28 @ 16:01:41
URL: http://geccod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0