Ärenden..

Jag kom iväg till Norrköpings Akvarier till slut. Fastnade framför datorn (Travian) och var dessutom tvungen att slänga i en tvätt innan jag skulle åka. Men jag rullade hur som helst iväg och köpte 20 syrsor. Kom hem för att lämna syrsorna och vila (att cykla är ju ansträngande liksom) och sen be Amy att hänga ut tvätten åt mig innan jag åkte till cirkusen.


Köpte massvis med syrsor (20st). Får se till att Olle och Gex äter upp dem fort
innan de äter upp varandra. Lätt hänt när de blir för många.


Kom till cirkusen vid klockan 17:30 och hanna åtminstonde träna en stund innan de andra kom. Det visade sig att det bara var en grupp som skulle träna där idag, (Salto, bestående av Moa och Johanna).. Det var tänkt att vara genrep inför scenshowen på fredag. Jag hade alltså ingenting där att göra.. Jäkla Mac som lurade dit mig. Fast egentligen gjorde det ju inte så mycket då jag faktiskt planerat att åka dit och träna i veckan.. Kanske gör det på lördag igen och lite seriösare om jag inte har något annat för mig.

Kom hem nu i alla fall och såg att lillsyrran faktiskt hade hängt upp kläderna men dock utan att använda klädnypor. Som tur var så hade de inte blåst ner på marken men de hade däremot hängt ute då det spöregnade..

Jag har tagit för givet att hon kan laga mat och hänga tvätt de här två dagarna. Segt. Får ta och lära henne hur man gör.

Imorgon vet jag inte vad som händer egentligen. Får se om jag kanske hittar på något kul.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: Eva Linder

Gud, först trodde jag att ni fått ohyra i huset..men sedan när jag läste ser jag ju att det är delikatesser....Kram Eva

2008-08-14 @ 13:43:33
Postat av: Geccod

Haha! Ja, men händer ju lite då och då att Morsan hittar en förrymd syrsa på lite olika ställen i huset. :P

2008-08-14 @ 17:03:57
URL: http://geccod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0