Varmt.

Idag måste det vara årets hittils varmaste dag. Alldeles för varmt tycker jag, for real. Det borde vara lagom som typ igår så man kan gå med tröja och typ jeans. Annars blir det typ för varmt (gillar inte att gå lättklädd). Fasen vad folk gnäller på vädret hela tiden, denna gång räknar jag in mig själv bland "folket". Antingen är det för varmt, för kallt, för blåsigt, för regnigt, för vindstilla eller för kvavt. Alltid kan man gnälla på vädret!

UIlis kommer förbi om ett tag. Det ska bli riktigt roligt att se henne igen då jag faktiskt inte sett henne sedan i höstas någon gång. Senare ikväll bär det av mot cirkusen för att jobba en timme. Orkar inte men måste väl göra det ändå. Måste göra ett nummer åt småttingarna och det är jääätte tråkigt.

_Geccod

image93
Årets (och dagens) första måltid utomhus. Makaroner, fiskpinnar och ketchup.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Vilken rackarns blandning med fiskpinnar, markaroner och ketchup!!! ;)
puss

2008-04-24 @ 23:58:05
Postat av: Eva Linder

...och sedan en cigg:) Men det är väl inte dina va?

2008-04-25 @ 08:02:39
Postat av: Geccod

Ullis: Hehe, tog vad som fanns färdigt i kylen. ;P

Eva: Haha, tagen på bar gärning.. Nejdå, det är Mosters ciggarretter som råkade komma med. ;-)

2008-04-25 @ 08:59:32
URL: http://Geccod.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0