Trött.

Då var även denna dag förbi.

Har tagit upp Olle en stund och tänkte låta henne springa av sig lite. Har knappt hunnit ta upp varken henne eller Gex i veckan. Får lite dåligt samvete för det, kan ju inte låta dem ligga i terrariet och jäsa hela tiden liksom.

Ja, tog en sväng ner till Stan med Gründer förut. Där träffade jag typ halva min familj och typ två polare. Sen såg man ju massa med folk som man typ kände igen. Jag hatar Norrköping, kan inte ens gå en runda på stan utan att träffa någon man känner. Det kan ju vara skönt att ströva runt ensam ibland utan att stanna för att prata med en massa folk hela tiden. Ska nog ta och flytta till Stockholm eller något sånt när jag blir stor.

Ja, vi drog hem till mig sen, käkade lite och satt och sega framför en film typ. Har varit dyngseg hela dagen ju. Förstår inte ens att jag fortfarande är vaken.. Ska nog ta och lägga mig nu.

Känner för att träna imorgon fast det känns lite svårt att typ berätta för tränaren att man inte vill vara med i hans nummer i år. Vill bara ha typ ett eller två nummer. Inget akrobatik i alla fall.

Godnatt!

_Geccod

image89
Det här komiska plintnumret kommer jag garanterat att uppträda med i år.

Kommentarer
Postat av: Moa

Men du har väl inte ens tränat plintnumret med Lekmännen i år?
Emil vägrar svara på om jag ska vara med i numret eller ej. Jag har i alla fall vart där nästan alla träningar efter jul och en del innan med.

2008-04-18 @ 22:54:51
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se
Postat av: JuJu

Cirkusartist =O
Intressant haha =)

2008-04-19 @ 18:16:39
URL: http://sheSMILES.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0