Tisdag

Hellu,

Det är jätteskönt väder ute idag också, dock så blåser det aningen kyligare idag än igår och förrgår. Slutade skolan vid lunch, kände inte att jag orkade plugga nu efter allt som har hänt.

Så jag åkte och tog en fika med Mac ute i solen, det var faktiskt riktigt skönt. Gott med glass också för den delen. Hittade både en mobiltelefon och ett ciggpaket vid bänken som vi satt på, fast ärligt talat så glömde jag bort den när vi gick och jag hade ändå ingen lust att ringa runt till folket på kontaktlistan. Har annat att tänka på liksom.

Hoppar över träningen ikväll och stannar nog hemma med familjen. Både min Mormor (som åkte ner från Stockholm i lördags) och Moster har bott här sedan i söndags och kommer förmodligen bo här resten av veckan. Det blir nog bäst så för dem båda.

Mötet på cirkusen igår var riktigt drygt. As tråkiga disussioner som ändå inte ledde någon vart. Segt..

Sen har jag fått ett nytt jobberbjudande där till i höst. Vet inte riktigt om jag ska ta det.. Det är ju bra med extra jobb men frågan är om jag vill fortsätta och jobba där då jag förmodligen kommer dra ner betydligt mycket mer på träningen i höst.

Ska tänka på det.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0