Tisdag

Hellu,

Äntligen hemma från plugget då. Rätt så seg dag och jag har insett under dagens lektioner att jag har en hel del att göra egentligen. Bara att sätta igång.

Hehe, vi hade tydligen ett engelskaprov i grammatik idag. Något som både jag och så gott som resten av klassen (bortsett från typ tre stycken) hade missat. Surt egentligen men jag tyckte ändå inte det var särskilt svårt. Jag är ju halvamerikan så jag borde klara det där hur lätt som helst egentligen, men jag har ju tappat så jäkla mycket engelska på senare år eftersom vi inte snackar det hemma längre. Lite pinsamt att kalla sig halvamerikan och bara få godkänt eller väl godkänt i engelska.

Yep, ska iväg till cirkusen och träna lite snart. Har en känsla av att det blir jag och smågrabbarna idag.. Trist. Hoppas Lovisa kommer dit så har man någon att prata med åtminstonde.

Hörs!

_Geccod

image84

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0