Lördag

Idag har det inte hänt så värst mycket. Mest suttit och segat. Läste en tidning som jag var nere och hämtade på stan igår... Ja, segat helt enkelt.

Ska väl iväg till en polare snart. Blir väl till att nörda lite tv-spel och så. Soft.

Imorgon ska jag plugga, som jag gör varje söndag (ser ni ironin?). På måndag är jag ledig och då planerar jag också att plugga. Ligger efter som en liten gris, som vanligt.

Nej, nu ska jag rensa städa bort lite avföring hos Tjejerna och sen se om det finns nåt att äta. Har en ganska stark känsla av att de glömde säga till mig vid middagen förut.. Lika bra det, har ingen lust att käka med familjen med helvetet som härjar nu. Liksom den gör varannan helg annars också.

Får se om jag kanske ska träna jonglering imorgon eller på måndag också. Är fasen nervös till på torsdag då vi drar upp till Stockholm och jobbar. Känner mig inte helt säker än, egentligen. Fast sen har det ju gått bra på alla de få gigg som jag har minglat med jonglering på. Usch, både för och nackdelar med att få betalt för att uppträda.

 Känner mycket mer press på mig nu då det faktiskt är någon som betalt mig och ingen jäkla cirkus för att uppträda som det är annars.

_Geccod

image77
Hittade den här bilden ifrån Öland i somras.
Tycker den blev rätt bra. ^^




Kommentarer
Postat av: Justyna

Härlig bild! Mmm.. saknar sommaren!

2008-04-16 @ 22:07:45
URL: http://dinosaur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0