Last.FM

Har kikat lite på Last.Fm. Någon musik community som jag för första gången upptäckte för ganska exakt ett år sedan, lite mer kanske.

Då var det ingenting av intresse men då jag läst en del om det nu och kollat in det mer så verkar det faktiskt riktigt intressant. Såg min gamla lista på musiken som jag lyssnade på då. Haha, man märker verkligen hur man påverkas av musiken som en kompisar lyssnar på.

I högstadiet var jag typ den enda bland mina polare som egentligen hade någon riktigt musiksmak (med andra ord: Den enda som lyssnade på heavy metal). Eftersom alla andra lyssnade och diskuterade skitmusik hela dagarna (hiphop) så ryktes jag ju med en del har jag märkt och faktiskt lyssnat alldeles för mycket på det.

Kommer lägga upp min "Mest Spelade Band"-lista om en vecka också. Tro mig, det kommer att vara skillnad.


Nuvarande lista..

_Geccod


Kommentarer
Postat av: Annsingen

Tack för din kommentar! Ha en fin dag!

2008-04-23 @ 05:20:54
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0