Last.Fm Nörd!

Hellu,

Jag har verkligen blivit besatt av Last.fm, liksom allt annat jag håller på med. En riktigt liten Last.fm nörd. Kollar min presentation flera gånger om dagen, kollar även vad jag lyssnat på för musik under dagen då den lägger in all lyssnings-historik från min iPod och kollar samtidigt vad en massa annat folk lyssnar på.

image94
Ett av mina bästa köp, ever.

Dessutom kan man ha små grupper där folk med samma intresse kan gå med. Lite som en "klubb" som man hade på Lunarstorm, fast gratis. Jag har ju då skapat en egen klubb nu såklart. Riktigt nördigt. Men liksom allt som är nördigt så är det sjukt kul!

http://lastfm.se/user/Geccod


Imorgon ska jag nog ner på stan. Det är några som har satt upp ett sorts minnesljus med gästbok mellan Linden och Domino där min Morbror brukade stå och sälja bingolotter varje lördag. Riktigt fin av folket som ska sätta upp det. Vet inte hur jag kommer reagera när jag kommer dit bara..

Funderar starkt på att träna imorgon också. Får se hur det blir med det.

_Geccod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0