Konserten imorgon.

Godkväll,

Ja, det blev inget Ice Age tittande för mig. Väntar hellre ett tag till tills jag ser den, man vill ju inte se en bra film för ofta liksom. Fast det vill man ju inte heller med en dålig film heller när jag tänker efter. Hehe.

Ja, det blev i alla fall till att se uppföljare till världens roligaste film någonsin - European Gigolo. Den är också hel sjysst och rätt rolig, men långt ifrån lika kul som ettan - Hollywood Gigolo.

Imorn bär det av till en konsert nere i stan. Det är Entombed som spelar så det blir ju till att knarka deras låtar tills jag kräks under dagen.. Eller kanske inte förresten. Jag yrar så det bara sjunger om det..

Satt just och fundera på vad jag ska ha på mig under konserten. Jag ska ju ha något mörkt, liksom hårdrocks konsert. Men frågan är om jag ska a min svart/röd randiga tröja eller uppknäppt svart skjorta med antingen vit eller röd t-shirt under, skjortan är det mer "heavy metal" över. Svarta byxor ska jag ha i alla fall.

Ja, vi får se hur det blir. Kul kommer det bli i alla fall.

Godnatt.

_Geccod

Kommentarer
Postat av: sandra

Godnatt :)

2008-04-10 @ 21:25:29
URL: http://karvinen.blogg.se
Postat av: Teddan

Jaha, tidig kväll!

www.teddan.blogg.se
Detta ÄR roligt!

2008-04-10 @ 21:27:13
URL: http://teddan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0