Hemma, for real.

Nu är jag hemma sedan typ en timme tillbaka.

Ringe en polare förut och vi ska väl dra ut någonstans. Sitter jag still alldeles för länge kommer jag somna och jag har ingen lust med det nu riktigt känner jag. Känner mig hel konstig nu, förmodligen på grund av sömnbrist eller något sånt.

Hoppas jag kan få tag på lite bilder ifrån igår. Det var en fotograf där som fotade så det sjöng om det typ hela kvällen.

Hörs senare kanske!

_Geccod


image87
Min polare Mac (Marcus) och en tjejkompis som också
var med igår på showen åkte till Arlanda efteråt för att
ta flyget till Moldavien för en annan show där. Tror inte
de sov särskilt mycket inatt eller idag. Förstår inte hur
de överlever. Men kul att åka ner dit i alla fall. ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0